character

Supporten är din bästa vän!

Vi som ansvarar för supporten är Mikael Gjertz, Birgitta Johansson, Anders Hägglund och Per Söderberg.

Vi har alla mångårig erfarenhet av mätning och av Trimble’s produkter. För de riktigt svåra fallen har vi tillgång till Trimble’s produktspecialister och utvecklare.

Vår ambition är att alltid hjälpa Dig som kund så snabbt vi någonsin kan. Vi vet hur viktigt det är eftersom vi själva har stått ute i leran och snögloppet med krånglande utrustning och tajta tidplaner.

Supportteamet
Trimtec AB

Support
0771-622 100
Service
0771-622 300

För dig som har tecknat supportavtal så erbjuder vi support via telefon eller mail.

För normal support, maila till:

För brådskande support under kontorstid, ring 0771-62 21 00 eller vår växel och välj 1 för support (Om Du blir kopplad till röstbrevlåda så beror det på att alla handläggare är upptagna, lämna meddelande så kontaktar vi Dig)

När Du behöver support vill vi veta följande: Dina kontaktuppgifter (namn, företag, mailadress, telefon). Vilka produkter ärendet gäller (t.ex. vilka instrument, mottagare, fältdatorer, mjukvaror). Aktuell version av mjukvara och firmware (i förekommande fall). Problembeskrivning, så utförlig som möjligt.

Bifoga också eventuella filer som är berörda av problemet.

För kunder med supportavtal ingår även tjänsten ”Fjärrassistans” utan extra kostnad. Med den kan vi på Trimtec Support ansluta oss direkt på er utrustning. Ett fantastiskt hjälpmedel!

Supportteamet

Trimtec AB

Vi ansvarar för supporten

men
Mikael Gjertz Supportchef
men
Birgitta Johansson Support
men
Bernt Herrgård Support
men
Anders Hägglund Support / Tekniskt säljstöd
men
Per Söderberg Support / Tekniskt säljstöd
men
Witold Urbas Tekniskt säljstöd

Supportavtal

Hjälpcenter