Logo 2 Fjärrsupport Sök Kundvagnsikon Webbshop

Är du vår nya avtalskoordinator?
En av våra kollegor kommer att gå i pension och vi söker därför en ny avtalskoordinator. Vi säljer mätinstrument inom lantmäteri, bygg och anläggning, där våra kunder bland annat finns inom kommuner, myndigheter och byggbranschen.

Är du en noggrann person som har ett tekniskt intresse och trivs med administration kan det här vara den rätta utmaningen för dig!

Vad kommer rollen att innebära?
Som avtalskoordinator på Trimtec kommer du att ansvara för efterarbetet när en affär har genomförts. Det arbetet innebär att skapa överenskomna avtal, beställa rätt licenser hos vår leverantör samt i våra system administrera detta. Arbetet innebär även att förlänga licenser och att hålla bevakning så att betalningar kommer in och därefter uppdatera avtal i vårt CRM-system. Du kommer löpande att söka efter rätt kontaktytor hos våra kunder och hålla vår databas uppdaterad med dessa uppgifter. Mot våra leverantörer för du även dialog kring kundlösningar och beställer licenser av mjukvaror. Tjänsten kommer att tillhöra vår supportorganisation och därmed får du även ibland hjälpa till att svara i telefon för att kunna vägleda kunder vidare.

Vem är det vi söker?
I den här rollen krävs det att du är noggrann och arbetar strukturerat. Du har en analytisk förmåga och får lätt en överblick över ditt arbete. Det är en fördel att du är teknikintresserad och vill lära dig om våra produkter. På så sätt kommer du att kunna förstå kundernas behov och kunna ge den bästa lösningen.

Arbetet utförs via telefon och dator vilket kräver en god datavana. Du kommunicerar både på engelska och svenska, i tal och skrift, vilket gör att du behöver ha goda språkkunskaper i dessa språk.

Du kommer att tillhöra en glad och trevlig grupp och företaget är alltid mån om att hjälpa och samarbeta kontor emellan. Vi är placerade på åtta olika kontor men har en god sammanhållning och ses löpande så vi lär känna varandra.

Tjänsten är placerad på något av våra kontor och är på heltid. Det innebär en provanställning som avses övergå till en tillsvidareanställning. Vi erbjuder förmånliga anställningsvillkor så som friskvårdsbidrag, företagshälsovård och sjukvårdsförsäkring.

Trimtec arbetar för en jämn könsfördelning och vi önskar gärna bli ännu fler kvinnor i vårt företag.

Sök tjänsten idag!
Är du intresserad och vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta vår personalansvarig Anna-Carin Klaar på tel. 08-633 63 87, anna-carin.klaar@trimtec.se

Vi ser gärna en ansökan med CV till ansokan@trimtec.se senast den 31 augusti. Har du inget färdigt CV, kontakta oss så tar vi en första muntlig kontakt.
Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du ansöker snarast och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Om Trimtec
Trimtec är en auktoriserad distributör för Trimble i Sverige vilket är ett världsledande företag inom tillverkning av GPS/GNSS, totalstationer, laser och mjukvaror. Vi säljer, servar och supporterar totalstationer, GPS/GNSS, bygg & anläggningslaser samt mättillbehör till branschen. Trimtec finns idag på åtta orter och vi är drygt 45 anställda, från Malmö till Umeå vilket innebär att vi är ett företag med många olika kompetenser.

Annonsen som pdf