För dig som tecknat funktionsavtal erbjuder vi support av Trimble- och Spectra-produkter via telefon och mejl. Lathundar, FAQs och manualer hittar du under hjälpcenter.
Vi som ansvarar för supporten är Mikael Gjertz, Birgitta Johansson, Per Söderberg, Anders Hägglund, Witold Urbas och Torsten Niegmann.
Du når oss på 0771-622 100
Vi har alla mångårig erfarenhet av mätning och av Trimble’s produkter. För de riktigt svåra fallen har vi tillgång till Trimble’s produktspecialister och utvecklare.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du teckna ett funktionsavtal som du kan läsa mer om nedan.
Vi erbjuder dig som har tecknat funktionsavtal teknisk support via telefon eller mejl. För normal teknisk support, mejla till support@trimtec.se
För brådskande teknisk support under kontorstid, ring 0771-622 100 eller vår växel 010-207 84 00 och välj 3 för support (Om du blir kopplad till röstbrevlåda beror det på att alla handläggare är upptagna. Lämna ett meddelande så kontaktar vi dig så fort vi kan).
Här hittar du svar på vanliga frågor samt lathundar, manualer, programvaror och överföringsprogram.
Trimtec erbjuder funktionsavtal till användare av en rad olika produkter och programvaror.
För att teckna funktionsavtal ska användaren ha genomgått Trimtecs grundutbildning eller på annat sätt inhämtat motsvarande kunskaper.
Ett funktionsavtal är knutet till licensnummer. I detta ingår nu även det tidigare supportavtalet som var kopplat till användaren. Nu ingår alltså support och ni har alltid tillgång till de senaste uppdateringarna av mjukvaran som används.
Vill du teckna ett funktionsavtal eller har frågor, ring 0771-622 100 eller skicka ett mejl till support@trimtec.se så kontaktar vi dig.
Tveka inte att kontakta vår support.
Mikael Gjertz
Supportchef
Birgitta Johansson
Support
Anders Hägglund
Support/Tekniskt säljstöd
Per Söderberg
Support/Tekniskt säljstöd
Witold Urbas
Tekniskt säljstöd
Torsten Niegmann
Tekniskt säljstöd