Trimtec erbjuder funktionsavtal till användare av en rad olika produkter och programvaror.
• Ger dig tillgång till Trimble Connect Business för synkronisering och distribution av data
• Teknisk support vardagar mellan klockan 07:00-16:00
• Möjliggör överflytt av programvaran till din nya fältdator
• Ökar produktiviteten
• Garanterar tillgång till senaste versionen
• Alltid tillgång till senaste versionen med nyaste funktionerna vilket ger förutsättningar för optimerad produktivitet.
• Teknisk support ingår vardagar mellan klockan 07:00-16:00.
• Funktionsavtalet är knutet till resp. licensnummer och innefattar förlängd programvarugaranti.
För att teckna funktionsavtal ska användaren ha genomgått Trimtecs grundutbildning eller på annat sätt inhämtat motsvarande kunskaper.
Ett funktionsavtal är knutet till licensnummer. I detta ingår nu även det tidigare supportavtalet som var kopplat till användaren.
Nu ingår alltså support och ni har alltid tillgång till de senaste uppdateringarna av mjukvaran som används.
Trimtec AB inkluderar funktionsavtal i alla mjukvaror, även för fält.
Genom att teckna funktionsavtal kommer produktiviteten att öka och driften av systemet säkras samt möjligheten att utnyttja programvaran optimeras.
Funktionsavtalet är knutet till respektive licensnummer och innefattar förlängd programvarugaranti och teknisk support.
Funktionsavtalet för fältprogramvaran ger även möjlighet att flytta mjukvaran till en nyare hårdvara om man väljer att uppgradera hårdvaran.
Genom att ha en aktuell programvara har man även tillgång till ett Businesskonto i Trimble Connect för synkronisering och
distribution av data.
Se detaljer kring varje avtal på länkarna nedan:
Funktionsavtal Trimble Business Center
För samtliga avtal gäller:
• Avtalstiden gäller med förlängning av ett år i taget om ingen uppsägning sker
• Ömsesidig uppsägningstid är 1 månad före avtalstidens utgång
• Gällande mervärdesskatt tillkommer på alla priser
Vill du teckna ett funktionsavtal eller har frågor, ring 0771-622 100 eller skicka ett mail till support@trimtec.se så kontaktar vi dig.
Du kommer givetvis överens med oss om lämplig dag då du kan undvara instrumentet. Sannolikt innebär regelbunden service enligt avtalet också att framtida reparationskostnader kommer att hållas nere.