Från och med 1 oktober 2024 erbjuder vi två typer av avtal:
Alla våra nya och begagnade Totalstationer, GNSS, Fältdatorer och Skanners levereras med ett Trimtec Care BAS-avtal. Vi har infört det för att säkerställa produktiviteten och driftsäkerheten i våra produkter.I slutändan minimerar Du stillestånd och kostsamma reparationer.
TRIMTEC CARE BAS-AVTAL
TRIMTEC CARE PLUS-AVTAL
Om du vill ta nästa steg, kan du välja att uppgradera till ett Trimtec Care PLUS-avtal. För att ytterligare säkerställa produktiviteten och driftsäkerheten men även kompetens finns Trimtec Care PLUS-avtal. I PLUS-avtalet ingår utöver BAS:
*Vid anmälan om kurser och webinars anger man avtalsnummer för att gå kostnadsfritt.
Vill du teckna ett Trimtec Care-avtal på dina befintliga produkter som saknar avtal, eller har frågor kring detta, kontaktar du ditt närmsta servicekontor. Vi upprättar då tillsammans med dig ett lämpligt avtal för dina produkter.
Om garantitiden löpt ut på din hårdvara krävs en inspektion av utrustningen innan Trimtec Care PLUS-avtal kan tecknas.
För dig som redan har har ett funktion-, service- eller supportavtal kommer dessa att gälla fram till årsförfallodatum. Vi kontaktaktar er i samband med att tidigare avtal går ut. Har du frågor, hör av dig till ditt närmaste Trimtec-kontor.
Vi finns här för dig. Trimtec har certifierade serviceverkstäder vid kontoren i Umeå, Stockholm, Karlstad, Göteborg och Malmö. Våra servicetekniker är utbildade av Trimble till den högsta utbildningsnivån utanför Trimbles egna fabriker.
Ring oss direkt på 010-207 84 00